Status en levering


STATUS VAN JOUW BESTELLING

status_bestelling

Nadat je het product hebt besteld, wil je deze uiteraard snel ontvangen. Totdat de levering daadwerkelijk heeft plaatsgevonden houden wij je graag op de hoogte van jouw bestelling. Onderstaande vind je een overzicht van de stappen die wij doorlopen wanneer je een bestelling hebt geplaatst.

Gemakkelijk via jouw account: Via jouw account kun je alle gegevens bekijken en vind je een overzicht van jouw bestelgeschiedenis. Als je inlogt op jouw account kun je de status inzien van het product dat je hebt besteld. 

Als je (nog) geen account hebt aangemaakt, is de procedure als volgt:

  • 1. Bestelbevestiging
    Nadat je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je direct een bestel- bevestiging op het e-mailadres dat je heeft opgegeven.

  • 2. In Productie
    Wij garanderen onze snelle levertijden door jouw bestelling binnen 24 uur in behandeling te nemen. Wanneer de bestelling in productie is genomen, kun je de bestelling niet meer wijzigen of annuleren. Per e-mail krijg je van ons een bevestiging zodra jouw bestelling in productie wordt genomen.

  • 3.Verzending
    Op het moment dat jouw bestelling bij ons binnenkomt, melden wij dit bij onze vervoerder NE DistriService, zodat de bestelling meteen opgehaald kan worden. Je wordt door ons op de hoogte gehouden wanneer de bestelling is verzonden, zodat je weet wanneer je de bestelling ongeveer bij je thuis kunt verwachten. Klik hier om de levertijden te bekijken.

  • 4. Onderweg!
    Wanneer de route van de vervoerder bekend is, krijg je een track en trace nummer van NE DistriService. Het track and trace nummer kun je altijd de avond voor levering in jouw mailbox verwachten. In de e-mail zie je ook een tijdvak van twee uur verschijnen, zodat je weet hoe laat uw bestelling ongeveer wordt geleverd. Onze vervoerder maakt gebruik van een postcodeschema. Klik hier om te bekijken wanneer de chauffeur bij jou in de buurt rijdt.

LEVERTIJDEN

Bij INHUIS Plaza heb je keuze uit een breed assortiment raamdecoratie en zonwering van diverse merken zoals Luxaflex®, Verano, Unilux en INHUIS. Na hoeveel werkdagen of weken het product geleverd kan worden, is afhankelijk van het merk en het type product. Per productgroep en merk worden verschillende levertijden gehanteerd. Op de website vind je per product alle informatie die je nodig heeft. Hier vind je ook de levertijden per product.

De levertijden zijn onder voorbehoud, de levertijd kan oplopen in uitzonderlijke gevallen. Zo kan het product nog niet volledig op voorraad zijn waardoor de levertijd wordt uitgesteld.

In verband met het hoogseizoen is de levertijd op dit moment inclusief meten en monteren 6-8 weken.

Zelf monteren
Product type Levertijd
Raamdecoratie 2-3 weken
Gordijnen 2-3 weken
Shutters 10-12 weken
Horren 2-3 weken
Buitenzonwering 3-4 weken
Terrasoverkappingen 3-4 weken
Rolluiken 2-3 weken
Buitenleven 3-4 weken
Laten monteren
Product type Levertijd
Raamdecoratie 4-5 weken
Gordijnen 4-5 weken
Shutters 12-14 weken
Horren 4-5 weken
Buitenzonwering 5-6 weken
Terrasoverkappingen 5-6 weken
Rolluiken 4-5 weken
Buitenleven 5-6 weken

VERZENDEN

bezorging

Het verlenen van goede service is prioriteit bij INHUIS Plaza. Wij willen ervoor zorgen dat je tevreden bent en voorzien van diverse services. Wij leveren jouw bestelling dan ook gratis bij je thuis af als je woonachtig bent in Nederland of België,  bij een orderbedrag hoger dan € 199,-. Is jouw orderbedrag lager dan € 199,-? Dan zijn de bezorgkosten voor Nederland € 14,95 en voor België € 19,95.

Jouw bestelling wordt thuis bezorgd door NE DistriService. NE DistriService is gespecialiseerd in het staand vervoeren van diverse producten. Dit verkleint de kans op beschadigingen tijdens transport.

Op het moment dat de bestelling is geplaatst, ontvangt u een track and trace nummer van het pakket.
Met dit track and trace nummer kun je het pakket precies volgen en wordt de geschatte levertijd weergegeven.

Onderstaand vind je een overzicht van de postcodes en dagen wanneer de bestelling bij je thuis wordt geleverd. Heb je vragen over uw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail, online chat of telefonisch.

Postcodes die op dinsdagen en donderdagen geleverd krijgen:
1000 - 2169
2180 - 2199
3370 - 3899
3925 - 4029
4060 - 4299
4930 - 5339
5500 - 5799
5910 - 6499
7200 - 7216
7300 - 7433
8000 - 8422
8440 - 9299
Postcodes die op woensdagen en vrijdagen geleverd krijgen:
2170 - 2179
2200 - 3369
3900 - 3924
4030 - 4059
4300 - 4929
5340 - 5499
5800 - 5909
6500 - 7199
7217 - 7299
7434 - 7999
8423 - 8439
9300 - 9999

Bestelling afhalen
Het is ook mogelijk om jouw bestelling af te halen bij onze vestiging in Barendrecht. Het is belangrijk dat je dit tijdens de bestelling doorgeeft. Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen, nemen wij contact met je op zodat je de bestelling kunt afhalen. Je kunt het eventuele restantbedrag bij ons in de showroom voldoen via de pin of contant.


WAT ALS JE NIET THUIS BENT?

niet_thuis

Het kan voorkomen dat jouw bestelling al onderweg is, maar het tijdstip van levering niet uitkomt voor jou. Dat is echter op te lossen. Je kunt namelijk gewoon een nieuwe afspraak maken. Het is ook mogelijk om aan te geven dat jouw bestelling bij de buren geleverd kan worden.

Afwezig op het moment van levering
Op het moment dat de chauffeur onderweg is met jouw bestelling, ontvang je een melding met het tijdstip van levering. Als je op het moment van levering niet aanwezig kunt zijn, kun je door middel van een briefje op jouw deur aangeven dat het pakket bij de buren afgeleverd kan worden. Ook kun je een aantal uur voor de levering contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij op hoogte zijn van het feit dat je het pakket op dat moment niet kunt aannemen. Wij nemen dan contact op met de vervoerder en zorgen ervoor dat de bestelling op een ander moment wel geleverd kan worden.

Een nieuwe afspraak inplannen
Op het moment dat je niet thuis bent wanneer de vervoerder voor de deur staat, ontvang je een briefje in jouw brievenbus. Om de bestelling op een andere datum en tijdstip te laten leveren, kun je contact opnemen met onze vervoerder om een nieuwe afspraak in te plannen op een moment dat je het wel schikt. Het telefoonnummer van NE Distri Service is: 0341-257605.