Status en levering


LEVERTIJDEN

Bij INHUIS Plaza heeft u keuze uit een breed assortiment raamdecoratie en zonwering op maat, van diverse merken zoals Luxaflex®, Verano, Inside, Velux, Unilux, Copa Home, INHUIS en Blend. De levertijden van onze producten zijn afhankelijk van het merk en het type product en kunnen daarom per product of merk ook verschillen. Op onze website vindt u per product ook de gemiddelde levertijd.

De levertijden zijn gemiddeld en onder voorbehoud, in uitzonderlijke gevallen kunnen de levertijden oplopen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan grondstoffen die niet geleverd kunnen worden (zoals bepaalde houtsoorten) of een storing in de fabriek. Wij zullen u uiteraard direct op de hoogte stellen wanneer dit de levertijd ongunstig beïnvloedt.

Wanneer u kiest voor onze meet- en montageservice zijn de levertijden gemiddeld langer, omdat we voor het meten en voor het monteren een afspraak moeten maken die zowel in onze agenda als in uw agenda moet passen!

Zelf monteren
Product type Levertijd
Raamdecoratie 10-15 werkdagen
Gordijnen 10-15 werkdagen
Shutters 10-12 weken
Horren 10-15 werkdagen
Buitenzonwering 3-4 weken
Terrasoverkappingen 3-4 weken
Rolluiken 5-10 werkdagen
Buitenleven 3-4 weken
Laten monteren
Product type Levertijd
Raamdecoratie 4-5 weken
Gordijnen 4-5 weken
Shutters 12-14 weken
Horren 4-5 weken
Buitenzonwering 5-6 weken
Terrasoverkappingen 5-6 weken
Rolluiken 4-5 weken
Buitenleven 5-6 weken

STATUS VAN UW BESTELLING

status_bestelling

Nadat u uw bestelling bij ons heeft geplaatst, wilt u deze uiteraard snel ontvangen. Vanaf dit moment tot de dag waarop uw bestelling wordt geleverd houden wij u graag op de hoogte. Hieronder vindt u een overzicht van de stappen die wij doorlopen wanneer u bij ons een bestelling plaatst.

Bestelbevestiging
Nadat u de bestelling heeft geplaatst, ontvangt u direct een bevestiging op het emailadres dat u heeft opgegeven.

In productie
Wij garanderen onze snelle levertijden door uw bestelling binnen 24 uur in behandeling te nemen. Per e-mail krijgt u van ons een bevestiging zodra uw bestelling in productie wordt genomen. Wanneer de bestelling in productie is genomen, kunt u de bestelling niet meer wijzigen of annuleren.

Verzending of ophalen
Op het moment dat uw bestelling bij ons binnenkomt, melden wij dit bij onze vervoerder NE DistriService of wij nemen direct contact op met u, als u heeft aangegeven de bestelling in Barendrecht op te willen halen. Als u heeft gekozen voor bezorging van uw bestelling komt onze vervoerder de producten zo snel mogelijk bij ons ophalen. U wordt door ons op de hoogte gehouden wanneer de bestelling is verzonden, zodat u weet wanneer u de bestelling ongeveer bij u thuis kunt ontvangen. Klik hier om de levertijden te bekijken.

Onderweg!
Wanneer de route van de vervoerder bekend is, krijgt u een bericht met het Track & Trace nummer van NE DistriService per email. Dit bericht kunt u altijd de avond voor levering in uw mailbox verwachten. In de e-mail ziet u ook een tijdvak van twee uur verschijnen, zodat u weet hoe laat uw bestelling ongeveer wordt geleverd. Onze vervoerder maakt gebruik van een postcodeschema. Klik hier om te bekijken wanneer de chauffeur bij u in de buurt rijdt.


Verzenden

bezorging

Wij bieden u graag zo veel mogelijk service wanneer u bij ons bestelt. Daarom belonen onze klanten ons met 9.1 op Trustpilot!
Maatwerk gaat bij ons verder dan alleen de producten, wij bieden dit ook aan in onze services. Zo kunt u uw bestelling in onze showroom in Barendrecht ophalen op een tijdstip dat u uitkomt, of u kunt de producten bij u thuis laten bezorgen.

Bestelling thuis laten bezorgen
Voor bestellingen vanaf € 199,- bezorgen wij uw producten gratis aan huis. Voor de bestellingen onder dit bedrag rekenen wij € 14,95 voor de bezorging.

De bezorging van uw bestelling wordt verzorgd door NE DistriService. NE DistriService is gespecialiseerd in het staand vervoeren van diverse producten. Dit verkleint de kans op beschadigingen tijdens transport, voor ons een belangrijke reden om deze samenwerking aan te gaan!

Op het moment dat NE DistriService uw bestelling ontvangt sturen zij u een email met het Track & Trace nummer van uw pakket.
Met dit nummer kunt u het pakket onderweg volgen en wordt de geschatte levertijd weergegeven.
Hieronder vindt u een overzicht van de postcodes en de weekdagen waarop bestellingen in dat postcodegebied worden geleverd. Heeft u vragen over uw bestelling? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar via e-mail, online chat of telefonisch.

Postcodes die op dinsdagen en donderdagen geleverd krijgen:
1000 - 2169
2180 - 2199
3370 - 3899
3925 - 4029
4060 - 4299
4930 - 5339
5500 - 5799
5910 - 6499
7200 - 7216
7300 - 7433
8000 - 8422
8440 - 9299
Postcodes die op woensdagen en vrijdagen geleverd krijgen:
2170 - 2179
2200 - 3369
3900 - 3924
4030 - 4059
4300 - 4929
5340 - 5499
5800 - 5909
6500 - 7199
7217 - 7299
7434 - 7999
8423 - 8439
9300 - 9999

Bestelling afhalen in Barendrecht
Het is ook mogelijk om uw bestelling af te halen bij onze vestiging in Barendrecht. Dit dient u tijdens uw bestelling door te geven. Zodra wij uw bestelling in Barendrecht hebben ontvangen, nemen wij contact met u op zodat u de bestelling kunt afhalen. U kunt het eventuele restantbedrag bij ons in de showroom voldoen. U kunt bij ons contant of met pin betalen.

Bestelling inclusief montageservice
Wanneer u kiest voor onze montageservice worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Onze monteur neemt uw bestelling dan uiteraard voor u mee!


WAT ALS U NIET THUIS BENT?

niet_thuis

Het kan voorkomen dat uw bestelling al onderweg is, maar het tijdstip van levering niet uitkomt voor u. Daar is natuurlijk een oplossing voor. U kunt namelijk gewoon een nieuwe afspraak maken. Het is ook mogelijk om aan te geven dat uw bestelling bij de buren geleverd kan worden.

Afwezig op het moment van levering
Op het moment dat de chauffeur onderweg is met uw bestelling, ontvangt u een melding met het tijdstip van levering. Als u op het moment van levering niet aanwezig kunt zijn, kunt u door middel van een briefje op uw deur aangeven dat het pakket bij de buren afgeleverd kan worden. Ook kunt u een aantal uur voor de levering contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij op hoogte zijn van het feit dat u het pakket op dat moment niet kunt aannemen. Wij nemen dan contact op met de vervoerder en zorgen ervoor dat de bestelling op een ander moment wel geleverd kan worden.

Een nieuwe afspraak inplannen
Op het moment dat u niet thuis bent wanneer de vervoerder voor de deur staat, ontvangt u een briefje in uw brievenbus. Om de bestelling op een andere datum en tijdstip te laten leveren, kunt u contact opnemen met onze vervoerder om een nieuwe afspraak in te plannen. Het telefoonnummer van NE Distri Service is: 0341-257605.