Is er iets mis met je product of ben je ergens niet tevreden over? Dat vinden we vervelend om te horen – maar we staan klaar om het op te lossen. Via onderstaande button kun je eenvoudig een klacht melden of een reparatie aanvragen. Ons serviceteam neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Meld je je klacht liever niet via bovenstaand formulier, of spreek je graag een medewerker, dan kun je een klacht ook melden via onze klantenservice. Bel dan naar +31 (0)180- 555900.
Bij inhuis plaza krijg je 2 jaar garantie op de montage (alleen bij orders inclusief montage). Daarnaast geldt er 5 jaar fabrieksgarantie op zonwering en 2 jaar op raamdecoratie. Let op: eventuele beschadigingen na levering dienen binnen twee weken na ontvangst te worden gemeld. Indien dit niet gebeurt, vervalt de garantie.
Is je product buiten de garantie en ervaar je toch een probleem? Dan denken we graag met je mee over een passende oplossing. Houd er wel rekening mee dat service buiten de garantie niet kosteloos is.
Je vindt onze volledige garantievoorwaarden op inhuisplaza.nl/klantenservice/garantievoorwaarden.
Is je product buiten de garantie en ervaar je een probleem? Dan denken we graag met je mee. Onze eigen servicedienst kan veel problemen bij je thuis verhelpen.
De kosten voor een servicebezoek zijn € 85. Dit is inclusief voorrijkosten, 30 minuten arbeid en geldt voor één monteur. Zijn er extra onderdelen nodig, dan informeren we je vooraf over de bijkomende kosten.
Liever zelf aan de slag? Dan sturen we je het onderdeel op. Je betaalt dan alleen het onderdeel en de verzendkosten.
Vul het formulier voor een klacht of reparatieverzoek in op onze website. Zorg ervoor dat je een duidelijke omschrijving van het probleem en voeg, indien mogelijk, een foto/video toe. Na de melding zal onze serviceafdeling telefonisch contact met je opnemen.
Dat kan, als er geen materialen vervangen dienen te worden en de producten niet ouder zijn dan 8 jaar.
Onze verzorgingsgebied is: Zuid-Holland, Utrecht, Noord-Holland, Flevoland, Gelderland, Noord-Brabant en Zeeland.
Alle andere regio’s zijn op aanvraag. Neem contact met ons op om dit voor jouw regio na te vragen.
Binnen 14 dagen kun je de overeenkomst herroepen voor onze montageservice. Onze raamdecoratie en zonwering wordt speciaal voor jou op maat gemaakt en zijn daarom uitgezonderd van het herroepingsrecht. Deze herroepingstermijn verloopt 14 dagen na de dag waarop jij de bestelling hebt geplaatst. Om gebruik te maken van dit herroepingsrecht dien je ons per e-mail op de hoogte te stellen via info@inhuisplaza.nl. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar je bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je de betaling die je tot op dat moment hebt gedaan binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij hier andere afspraken over worden gemaakt. Voor terugbetaling zullen er geen kosten in rekening worden gebracht.
Wanneer wij onverhoopt jouw klacht niet kunnen oplossen, is het mogelijk om beroep te doen op de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie vind je op www.sgc.nl. Je kunt ook een beroep doen op de Europese online geschillenplatform (ODR). Meer informatie vind je op http://ec.europa.eu/consumers/odr/.