Terug naar overzicht

Reparatieservice

Werkt jouw product niet meer of heeft het een defect? Maak gebruik van onze reparatieservice.

Vast tarief van €85,-
Servicemonteur op locatie
Inspectie en inventarisatie van het defect
Eventueel reparatie binnen 30 minuten zonder gebruik van onderdelen

Servicemonteur inhuis

Maak direct een afspraak

Vraag een reparatieverzoek aan door het formulier in te vullen. Onze servicemedewerker neemt binnen 2 werkdagen contact met je op om een afspraak in te plannen.

Reparatieservice

Naam
Adres
Max. bestandsgrootte: 10 MB.

Wanneer is de reparatieservice gratis?

Wanneer het product door ons is gemonteerd en niet ouder is dan 2 jaar valt het onder de montagegarantie. In dit geval is deze service gratis. Tenzij het defect is veroorzaakt door verkeerd of ondeskundig gebruik en het dus niet onder garantie valt.

Is het product niet door ons gemonteerd, maar valt het product nog wel onder de fabrieksgarantie? Ook dan is het mogelijk om gebruik te maken van de reparatieservice. Je betaalt hier alleen een vast bedrag van €85,- voor. 

Wat kan ik verwachten?

Een ervaren servicemonteur op locatie, die:

– Goed voorbereid en met het juiste gereedschap bij je thuis komt
– Het defect beoordeelt en waar mogelijk direct verhelpt
– Wanneer het defect niet direct te verhelpen is, de juiste vervolgstappen uitzet

Hoe gaat het proces in zijn werk?

Vul het formulier voor een reparatieverzoek in op onze website. Zorg ervoor dat je een duidelijke omschrijving van het probleem en voeg, indien mogelijk, een foto/video toe. Na het melden van het defect zal onze serviceafdeling telefonisch contact met je opnemen om te zien of we het probleem op afstand kunnen verhelpen. Lukt dit niet? Dan plannen we direct een afspraak in voor een bezoek op locatie.

In welke regio’s kan ik gebruikmaken van jullie reparatieservice?

Onze verzorgingsgebied is: Zuid-Holland, Utrecht, Noord-Holland, Flevoland, Gelderland, Noord-Brabant en Zeeland.
Alle andere regio’s zijn op aanvraag. Neem contact met ons op om dit voor jouw regio na te vragen.

Wat als de monteur het defect niet (direct) kan verhelpen?

Wanneer reparatie niet direct mogelijk is en/of er nieuwe onderdelen nodig zijn, zullen we een kostenopgave opmaken voor reparatie. 

Het starttarief voor een reparatie is €50,-. Daarnaast betaal je €35,- per halfuur per monteur. Dit is exclusief materiaalkosten, kosten voor een steiger/hoogwerker en eventuele toeslag bij spoedbezoek.

Valt het product niet meer onder de garantie en reparatie is niet meer mogelijk? Dan ontvang je €85,- korting op een nieuw product (minimale waarde €500).

Wat valt er onder garantie?

Bekijk hiervoor onze garantievoorwaarden.

Mijn product komt niet bij jullie vandaan, kan ik wel gebruik maken van deze service?

Dat kan, als er geen materialen vervangen dienen te worden en de producten niet ouder zijn dan 8 jaar.

Herroepingsrecht

Binnen 14 dagen kun je de overeenkomst herroepen voor onze montageservice. Onze raamdecoratie en zonwering wordt speciaal voor jou op maat gemaakt en zijn daarom uitgezonderd van het herroepingsrecht. Deze herroepingstermijn verloopt 14 dagen na de dag waarop jij de bestelling hebt geplaatst. Om gebruik te maken van dit herroepingsrecht dien je ons per e-mail op de hoogte te stellen via info@inhuisplaza.nl. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar je bent hiertoe niet verplicht. 

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je de betaling die je tot op dat moment hebt gedaan binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij hier andere afspraken over worden gemaakt. Voor terugbetaling zullen er geen kosten in rekening worden gebracht. 

Terug naar overzicht

Scroll naar boven