Klacht melden

INHUIS Plaza gaat – net als haar vervoerders – zo zorgvuldig mogelijk om met de bestelde producten. Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets niet helemaal goed gaat. Dan vinden wij het fijn als je contact met ons opneemt. Je kunt ons bellen via +31 (0)180- 555900 of een klachtformulier sturen.

Natuurlijk doen wij er alles aan om de klacht zo snel mogelijk te verwerken en op te lossen. Het proces na het melden van jouw klacht verloopt als volgt:

  1. Binnen twee werkdagen nemen wij contact met je op
  2. Binnen uiterlijk vijf werkdagen volgt schriftelijk de beslissing of jouw klacht gegrond is, waarin onze actie is vermeld
  3. Wij doen er alles aan om een gegronde klacht zo spoedig mogelijk te verwerken en af te ronden, maar dit zal uiterlijk binnen de normale levertijd van het desbetreffende product zijn.
  4. Wanneer er sprake is van terugbetaling tot (een deel van de) aankoopsom, doen wij dit direct na de bevestiging.

Wanneer wij onverhoopt jouw klacht niet kunnen oplossen, is het mogelijk om beroep te doen op de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie vind je op www.sgc.nl. Je kunt ook een beroep doen op de Europese online geschillenplatform (ODR). Meer informatie vind je op http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Klachtformulier