Reparatieservice

Reparatieservice

INHUIS Plaza Service Fee

Is de garantie verlopen of heb je gekozen voor het zelf monteren van producten? Uiteraard helpen wij jou dan ook graag! Wij zijn graag transparant in de reparatieservice die wij bieden. Zo weet je van te voren wat je kunt verwachten.

Gelijk een afspraak aanvragen? Vul het reparatieformulier hieronder in.

  • Inspectie & Service Fee
    Binnen 60 minuten

Service Fee
Wanneer wij bij je langskomen en het probleem (zonder gebruik van onderdelen) binnen 60 minuten kunnen oplossen, rekenen wij een vast tarief.

Binnen ons werkgebied: €125,-
Overige provincies zijn op aanvraag.

Deze service bestaat uit:
– Voorrijkosten
– 60 minuten tijd van onze servicemonteur
– Reparatieadvies 

  • Service Fee Plus
    Langer dan 60 minuten

Service Fee Plus
Wanneer tijdens de inspectie blijkt dat wij het probleem niet direct kunnen verhelpen en/of er nieuwe onderdelen nodig zijn, dan zullen wij een offerte voor je opstellen. Wanneer je akkoord gaat met de offerte, zullen wij de werkzaamheden op een later moment uitvoeren.  

 

Stappen bij reparatie

1. Verstuur je reparatie aanvraag via onderstaand formulier;

2. Beschrijf duidelijk jouw aanvraag;

3. Voeg foto’s toe van het deel dat gerepareerd dient te worden of een foto van afwijkingen aan het product;

4. Onze medewerkers bekijken jouw aanvraag op werkdagen binnen 48 uur en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Reparatie aanvraag

Product retourneren

Kunnen wij het probleem niet op locatie verhelpen? Dan zullen wij het product meenemen en terugsturen naar de fabriek. Houd er rekening mee dat dit circa 3-4 weken in beslag neemt. We zullen hierbij de reguliere kosten in rekening brengen + de kosten vanuit de fabriek. Zodra wij de kosten vanuit de fabriek hebben doorgekregen, laten wij dit uiteraard aan je weten.

Wanneer wij voorafgaand al constateren dat jouw product terug moet naar de fabriek, zijn de verzendkosten á €25,- van toepassing + de kosten vanuit de fabriek.

Valt jouw product nog wel onder onze garantie? Zie dan onze garantievoorwaarden.
Voor het melden van een klacht kun je hier terecht.

Herroepingsrecht

Binnen 14 dagen kun je de overeenkomst herroepen voor onze montageservice. Onze raamdecoratie en zonwering wordt speciaal voor jou op maat gemaakt en zijn daarom uitgezonderd van het herroepingsrecht. Deze herroepingstermijn verloopt 14 dagen na de dag waarop jij de bestelling hebt geplaatst. Om gebruik te maken van dit herroepingsrecht dien je ons per e-mail op de hoogte te stellen via info@inhuisplaza.nl. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar je bent hiertoe niet verplicht. 

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je de betaling die je tot op dat moment hebt gedaan binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij hier andere afspraken over worden gemaakt. Voor terugbetaling zullen er geen kosten in rekening worden gebracht. 

ADVIES NODIG?
WIJ STAAN VOOR JE KLAAR!

Heb je hulp nodig bij het plaatsen van je bestelling? Wij zijn er voor je!
Daarom hebben we al meer dan 1000 tevreden klanten.

Bel +31 (0) 180-555 900 voor onze klantenservice.
Of start de livechat

Als eerste op de hoogte! Ontvang onze maandelijkse e-mail met de laatste acties en leuke inspiratie.

2001 - 2021 | Inhuis Plaza B.V.
Beoordelingen door klanten: 4.8 / 5 | 1594 reviews