Reparatieservice

Reparatieservice

Reparatieservice

INHUIS Plaza Service Fee

Heb jij geen garantie meer op jouw producten of heb je gekozen voor het zelf monteren van jouw producten? Uiteraard helpen wij jou dan ook graag! Wij zijn graag transparant in de reparatieservice die wij bieden. Lees hieronder meer over de verschillende reparatiekosten.

Is alles duidelijk? Onderaan deze pagina kun je een afspraak maken.

  • Inspectie & Service Fee
    Binnen 60 minuten

Service Fee
Wanneer wij bij je langskomen en het probleem (zonder gebruik van onderdelen) binnen 60 minuten kunnen oplossen, rekenen wij een vast tarief.

Binnen ons werkgebied: €125,-
Overige provincies zijn op aanvraag.

Deze service bestaat uit:
- Voorrijkosten
- 60 minuten tijd van onze servicemonteur
- Reparatieadvies 

  • Service Fee Plus
    Langer dan 60 minuten

Service Fee Plus
Wanneer tijdens de inspectie blijkt dat wij het probleem niet direct kunnen verhelpen en/of er nieuwe onderdelen nodig zijn, dan zullen wij een offerte voor je opstellen. Wanneer je akkoord gaat met de offerte, zullen wij de werkzaamheden op een later moment uitvoeren.  

 

Product retourneren

Kunnen wij het probleem niet op locatie verhelpen? Dan zullen wij het product meenemen en terugsturen naar de fabriek. Houd er rekening mee dat dit circa 3-4 weken in beslag neemt. We zullen hierbij de reguliere kosten in rekening brengen + de kosten vanuit de fabriek. Zodra wij de kosten vanuit de fabriek hebben doorgekregen, laten wij dit uiteraard aan je weten.

Wanneer wij voorafgaand al constateren dat jouw product terug moet naar de fabriek, zijn de verzendkosten á €25,- van toepassing + de kosten vanuit de fabriek.

Valt jouw product nog wel onder onze garantie? Zie dan onze garantievoorwaarden.
Voor het melden van een klacht kun je hier terecht.

Stappen bij reparatie

1. Verstuur je reparatie aanvraag via onderstaand formulier; 

2. Beschrijf duidelijk jouw aanvraag;

3. Voeg foto's toe van het deel dat gerepareerd dient te worden of een foto van afwijkingen aan het product;

4. Onze medewerkers bekijken jouw aanvraag op werkdagen binnen 48 uur en nemen zo snel mogelijk contact met je op;

Het wettelijke vastgestelde herroepingsrecht geldt niet op de door ons aangeboden producten. De reden is dat alle producten conform specificaties van de consument worden gemaakt.

Reparatie aanvraag

ADVIES NODIG?
WIJ STAAN VOOR JE KLAAR!

Heb je hulp nodig bij het plaatsen van je bestelling? Wij zijn er voor je!
Daarom hebben we al meer dan 1000 tevreden klanten.

Bel +31 (0) 180-555 900 voor onze klantenservice.
Of start de livechat

Als eerste op de hoogte! Ontvang onze maandelijkse e-mail met de laatste acties en leuke inspiratie.

Ontvang GRATIS het inspiratieboek voor jouw raamdecoratie & zonwering!

 

Doe ideeën op met behulp van 63 pagina’s vol

inspiratie voor jouw droomhuis!

Door de aanvraag van het gratis inspiratieboek ga je ermee akkoord dat we één keer per maand een inspirerende mailing sturen. Hier kun je je natuurlijk elk moment weer voor afmelden.

✓ Leuke binnenkijkers bij klanten
✓ Handige tips & inspiratie
✓ Nieuwste acties als eerste in je mailbox

 

Wij sturen je één keer per maand een inspirerende mailing.

En beloofd, je krijgt geen spam.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe Inhuis Plaza jouw gegevens verwerkt