Reparatieservice

Reparatieservice

Het kan gebeuren dat een product beschadigd is of kapot gaat door langdurig gebruik, onjuist gebruik of onzorgvuldigheid. Met onze reparatieservice bieden wij daar een goede oplossing voor. De meeste onderdelen die beschadigd of kapot zijn kunnen weer besteld worden. Meld je reparatieverzoek bij ons aan via de onderstaande stappen.

Stappen bij reparatie

1. Verstuur je reparatie aanvraag via onderstaand formulier; 

2. Beschrijf duidelijk jouw aanvraag;

3. Voeg foto’s toe van het deel dat gerepareerd dient te worden of een foto van afwijkingen aan het product;

4. Onze medewerkers bekijken jouw aanvraag op werkdagen binnen 48 uur en nemen zo snel mogelijk contact met je op;

5. Wanneer jouw aanvraag gehonoreerd wordt, kun je de te repareren producten verzenden naar:
    INHUIS Plaza t.a.v. Afdeling service, Londen 18 2993 LA Barendrecht.

Heb je nog vragen? Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. 

Het wettelijke vastgestelde herroepingsrecht geldt niet op de door ons aangeboden producten. De reden is dat alle producten conform specificaties van de consument worden gemaakt.

Reparatie aanvraag

✓ Leuke binnenkijkers bij klanten
✓ Handige tips & inspiratie
✓ Nieuwste acties als eerste in je mailbox

 

Wij sturen je één keer per maand een inspirerende mailing.

En beloofd, je krijgt geen spam.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe Inhuis Plaza jouw gegevens verwerkt