Garantie en reparatie


ONDERDELEN NABESTELLEN

onderdelen-nabestellen

Onderdelen nabestellen
Het kan natuurlijk voorkomen dat bepaalde onderdelen van producten door langdurig of onjuist gebruik, een ongelukje of onzorgvuldigheid kapot gaan. Gelukkig zijn de meeste onderdelen tegen een lage prijs na te bestellen, zodat u langer kunt genieten van uw raamdecoratie of zonwering. Met de nieuwe onderdelen maakt u uw product weer zo goed als nieuw!

Om onderdelen na te bestellen, kunt u de volgende stappen ondernemen:

  • - E-mail uw aanvraag naar info@inhuisplaza.nl.
  • - Vermeld uw ordernummer in de email. U kunt dit nummer vinden in de oude bevestiging van uw bestelling. Heeft u die bevestiging niet meer? Dan kunt u altijd even bellen met onze klantenservice.
  • - Maak een aantal foto’s van het na te bestellen onderdeel, omschrijf het product en voeg deze gegevens toe aan de email.

Wij nemen vervolgens binnen twee werkdagen contact met u op om de mogelijkheden en eventuele kosten met u te bespreken.


RETOURNEREN EN REPARATIE

retour-reparatie

Het kan gebeuren dat een product beschadigd is of kapot gaat door langdurig gebruik, onjuist gebruik of onzorgvuldigheid. Met onze reparatieservice bieden wij daar een oplossing voor!

De meeste onderdelen die beschadigd of kapot zijn kunnen weer besteld worden. Wanneer een product gerepareerd dient te worden, kunt u de volgende stappen voor de reparatieservice ondernemen:

  1. Email uw aanvraag naar info@inhuisplaza.nl. t.a.v. afdeling service
  2. Vermeld uw ordernummer, naam en adresgegevens in de email. U kunt dit nummer vinden in de oude bevestiging van uw bestelling. Heeft u die bevestiging niet meer? Dan kunt u altijd even bellen met onze klantenservice.
  3. Voeg foto’s toe van het product dat gerepareerd moet worden en omschrijf wat er kapot of beschadigd is.

Wij nemen vervolgens binnen twee werkdagen contact met u op om de mogelijkheden en eventuele kosten met u te bespreken.
Indien uw aanvraag gehonoreerd wordt, kunt u de te repareren producten retour zenden naar:
INHUIS Plaza, T.a.v. Afdeling service.
Londen 18 2993 LA Barendrecht

Retour service

Het kan ook zo zijn dat de maatvoering van het door u ontvangen product niet juist is of dat u onverhoopt niet tevreden bent met het product. Natuurlijk vinden wij dat erg vervelend en willen wij u daar graag bij helpen. In dit geval willen wij u vragen de volgende stappen te ondernemen:

Heeft u nog vragen? U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice.

  1. Stuur een email naar info@inhuisplaza.nl.
  2. Vermeld uw bestelnummer, naam en adresgegevens in uw bericht U kunt het bestelnummer vinden in de oude bevestiging van uw bestelling. Heeft u de bevestiging niet meer? Dan kunt u altijd even bellen met onze klantenservice.
  3. Beschrijf de reden waarom u gebruik wenst te maken van onze retourservice
  4. Voeg indien nodig foto’s toe

Wij nemen vervolgens binnen twee werkdagen contact met u op om de mogelijkheden en eventuele kosten met u te bespreken.
Indien uw aanvraag gehonoreerd wordt, kunt u de te repareren producten retourzenden naar:
INHUIS Plaza, T.a.v. Afdeling service.
Londen 18 2993 LA Barendrecht

Het wettelijk vastgelegde herroepingsrecht geldt niet op de door ons aangeboden producten. De reden is dat al onze producten conform specificaties van de consument geheel op maat worden gemaakt. U kunt deze informatie terugvinden in onze algemene- en garantievoorwaarden.

Heeft u nog vragen? U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice.


GARANTIE

garantie

Wij willen graag dat u tevreden bent met onze producten en service. Dat blijkt gelukkig ook uit de hoge cijfers die wij op Trustpilot mogen ontvangen van onze klanten. Wij geven 2 tot 5 jaar garantie op onze producten. De exacte garantietermijn is afhankelijk van het product en van het merk, u vindt dit terug op de betreffende productpagina’s op onze website.

Indien u een beroep wilt doen op de garantie vragen wij u de volgende informatie aan ons te sturen:

  1. Stuur een email naar info@inhuisplaza.nl
  2. Vermeld uw bestelnummer, naam en adresgegevens in uw bericht. U kunt het bestelnummer vinden in de oude bevestiging van uw bestelling. Heeft u de bevestiging niet meer? Dan kunt u altijd even bellen met onze klantenservice.
  3. Beschrijf de situatie.
  4. Voeg indien nodig foto’s toe.

Graag wijzen wij u erop dat de garantie geldt in het geval van gebrekkige kwaliteit van geleverde producten, ondeugdelijkheid van de verwerkte materialen en incompleetheid. Tevens dient het gebrek aantoonbaar aan INHUIS Plaza te wijten zijn. Uitgesloten van de garantie zijn meetfouten bij zelf meten, normale (materiaalafhankelijke) slijtage, krimpen, verkleuringen en oneigenlijk gebruik.

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat onze producten moeten doen wat u er als consument in alle redelijkheid mag verwachten. Uitgebreide informatie over onze garantie leest u in de garantievoorwaarden.

Hieronder vindt u een overzicht van de garantietermijnen

INHUIS 2 jaar
Shutter van INHUIS 3 jaar
Verano 5 jaar
Luxaflex 5 jaar
Unilux* 5 jaar
Happy Cocooning 1 jaar
Solamagic 2 jaar
Somfy 5 jaar

*Garantie op gaas voor horren bedraagt 1 jaar


KLACHT MELDEN

klacht-melden

INHUIS Plaza en haar vervoerders gaan uiteraard zo zorgvuldig mogelijk om met de bestelde producten. Indien er toch iets mis gaat en u een klacht heeft over het product, willen wij u vriendelijk verzoeken contact met ons op te nemen door te bellen naar +31 (0)180- 555900 of een e-mail met ingevuld klachtenformulier te versturen naar info@inhuisplaza.nl.

Wij proberen zo snel mogelijk en in ieder geval binnen twee werkdagen contact met u op te nemen. Wij stellen u dan op de hoogte of uw klacht gegrond is en welke procedure we met u zullen doorlopen. Natuurlijk doen wij er alles aan om de klacht zo snel mogelijk te verwerken en op te lossen. Het proces na het melden van uw klacht zal als volgt verlopen:

  1. Meldt uw klacht via het klachtenformulier, email of telefoon.
  2. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op.
  3. Binnen uiterlijk vijf werkdagen volgt schriftelijk opvolging van uw klacht, inclusief ons voorstel voor de afhandeling.
  4. Wij doen er alles aan om een gegronde klacht zo spoedig mogelijk te verwerken en af te ronden, maar dit zal uiterlijk binnen de normale levertijd van het desbetreffende product zijn.
  5. Wanneer er sprake is van terugbetaling tot (een deel van de) aankoopsom, doen wij dit direct na de bevestiging.

Indien wij onverhoopt uw klacht niet kunnen oplossen, is het mogelijk om beroep te doen op de Geschillencommissie Thuiswinkel of de de Europese online geschillenplatform (ODR). Meer informatie vindt u op www.sgc.nl en op http://ec.europa.eu/consumers/odr/