Crazy Summerdeals: 20% korting!

Garantie en reparatie


ONDERDELEN NABESTELLEN

onderdelen-nabestellen

Het kan af en toe natuurlijk voorkomen dat bepaalde onderdelen van producten door langdurig of onjuist gebruik, een ongelukje of onzorgvuldigheid kapot gaan. Gelukkig zijn de meeste onderdelen tegen een lage prijs na te bestellen, zodat je langer kunt genieten van jouw raamdecoratie en zonwering met nieuwe onderdelen. Met de nieuwe onderdelen maak je jouw product weer zo goed als nieuw! Om onderdelen na te bestellen, kun je de volgende stappen ondernemen:

  • -E-mail jouw aanvraag naar info@inhuisplaza.nl.
  • - Vermeld je ordernummer in de e-mail, die je kunt vinden in de bestelbevestiging.
  • - Maak een aantal foto’s van het na te bestellen onderdeel, omschrijf het product en voeg deze gegevens toe aan de email.

Wij nemen binnen drie werkdagen contact met je op en stellen je op de hoogte van de kosten van het onderdeel en hoe je deze kunt betalen. Op het moment dat wij jouw betaling ontvangen hebben, wordt het onderdeel besteld en zo snel mogelijk naar je opgestuurd.


RETOURNEREN EN REPARATIE

retour-reparatie

Reparatie service

Het kan gebeuren dat een product beschadigd is of kapot gaat door langdurig gebruik, onjuist gebruik of onzorgvuldigheid. Met onze reparatie service bieden wij daar een goede oplossing voor! De meeste onderdelen die beschadigd of kapot zijn kunnen weer besteld worden. Wanneer een product gerepareerd dient te worden, kun je de volgende stappen voor de reparatie service ondernemen:

INHUIS Plaza T.a.v. Afdeling service Londen 18 2993 LA Barendrecht

  • - Stel een e-mail op naar info@inhuisplaza.nl.
  • - Vermeld je bestelnummer, naam en adresgegevens in jouw e-mail
  • - Beschrijf duidelijk jouw aanvraag
  • - Voeg foto’s toe van het deel dat gerepareerd dient te worden
  • - Onze medewerkers zullen jouw aanvraag op werkdagen van 08:30 – 17:00 binnen 48 uur bekijken en zo snel mogelijk contact met je opnemen. Indien jouw aanvraag gehonoreerd wordt, kun je de te repareren producten retour zenden naar:

Retour service

Het kan ook zo zijn dat de maatvoering van het door jou ontvangen product niet juist is of het product niet voldoet aan productie. Natuurlijk vinden wij dat erg vervelend en willen wij je daar graag bij helpen. In dit geval willen wij jou vragen de volgende stappen te ondernemen:

Heb je nog vragen? Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice.

  • - Stel een e-mail op naar info@inhuisplaza.nl.
  • - Vermeld je bestelnummer, naam en adresgegevens in jouw e-mail
  • - Beschrijf duidelijk jouw aanvraag
  • - Voeg eventuele foto’s toe
  • - Onze medewerkers van de retourservice proberen je aanvraag op werkdagen van 08:30 tot 17:00 binnen 48 uur te beantwoorden met een oplossing. Aangezien al onze producten op maat worden gemaakt is herroeping uitgesloten. Tevens is dit te lezen in onze algemene- en garantievoorwaarden.

Het wettelijk vastgelegde herroepingsrecht geldt niet op de door ons aangeboden producten. De reden is dat alle producten conform specificaties van de consument worden gemaakt.


GARANTIE

garantie

We willen je graag tevreden maken en houden. Daarom geven we op onze producten 2 tot 5 jaar garantie. De garantietermijn is afhankelijk van het product en van het merk.

Wil je een beroep doen op de garantie? Dan vragen wij je de volgende informatie aan ons te sturen:

  • - Vermeld je bestelnummer, naam en adresgegevens in de e-mail.
  • - Beschrijf jouw aanvraag duidelijk.
  • - Voeg foto’s toe.
  • - Mail jouw aanvraag naar info@inhuisplaza.nl.

Graag wijzen wij jou erop dat de garantie geldt in het geval van gebrekkige kwaliteit van geleverde producten, ondeugdelijkheid van de verwerkte materialen en incompleetheid. Tevens dient het gebrek aantoonbaar aan INHUIS Plaza te wijten zijn. Uitgesloten van de garantie zijn meetfouten, normale (materiaalafhankelijke) slijtage, krimpen, verkleuringen en oneigenlijk gebruik.

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat onze producten moeten doen wat je er als consument in alle redelijkheid mag verwachten. Uitgebreide informatie over onze garantie lees je in de garantievoorwaarden.

Hieronder vind je een overzicht van de garantietermijnen.

INHUIS 2 jaar
Shutter van INHUIS 3 jaar
Verano 5 jaar
Luxaflex 5 jaar
Unilux* 5 jaar
Happy Cocooning 1 jaar
Solamagic 2 jaar
Somfy 5 jaar

*Garantie op gaas bedraagt 1 jaar


KLACHT MELDEN

klacht-melden

INHUIS Plaza probeert met haar vervoerders zo zorgvuldig mogelijk om te gaan met de bestelde producten. Indien er toch iets mis gaat en jij een klacht hebt over het product, willen wij je vriendelijk verzoeken contact met ons op te nemen door te bellen naar +31 (0)180- 555900 of een e-mail met ingevuld klachtenformulier te versturen naar info@inhuisplaza.nl.

Je kunt binnen twee dagen van ons een reactie verwachten. INHUIS stelt je op de hoogte of jouw klacht gegrond is en welke procedure we met je zullen doorlopen. Natuurlijk doen wij er alles aan om de klacht zo snel mogelijk te verwerken en op te lossen. Het proces na het melden van jouw klacht zal als volgt verlopen:

  1. Je meld jouw klacht via het klachtenformulier, e-mail of telefoon
  2. Binnen twee dagen nemen wij contact met je op
  3. Binnen uiterlijk vijf werkdagen volgt schriftelijk de beslissing of jouw klacht gegrond is, waarin onze actie is vermeld
  4. Wij doen er alles aan om een gegronde klacht zo spoedig mogelijk te verwerken en af te ronden, maar dit zal uiterlijk binnen de normale levertijd van het desbetreffende product zijn. Wanneer er sprake is van terugbetaling tot (een deel van de) aankoopsom, doen wij dit direct na de bevestiging.

Wanneer wij onverhoopt jouw klacht niet kunnen oplossen, is het mogelijk om beroep te doen op de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie vind je op www.sgc.nl. Je kunt ook een beroep te doen op de Europese online geschillenplatform (ODR). Meer informatie vind je op http://ec.europa.eu/consumers/odr/.