Bestellen en betalen

In onze webwinkel is bestellen eenvoudig en betalen goed, maar vooral veilig geregeld. Toch kunnen we ons voorstellen dat u nog enkele vragen heeft betreft het bestelproces, veiligheid of een vraag over een lopende bestelling. Op deze pagina vind u hier alle informatie over die u nodig heeft. Mocht u toch nog een vraag hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.


GRATIS KLEURSTALEN AANVRAGEN

Ben je nieuwsgierig naar de kleuren en wil je het materiaal eerst voelen voordat je een bestelling plaatst? INHUIS Plaza bied je de mogelijkheid om kosteloos en vrijblijvend kleurstalen aan te vragen.

Indien je de kleurstalen voor 16:00 uur heeft besteld, ontvang je de kleurstalen de volgende dag! Daarna kun je in de gewenste ruimte beoordelen of het materiaal en kleuren passend zijn bij jouw interieur. Op deze manier kun je je goed oriënteren op de juiste kleur- en materiaalkeuze en maak je nooit een verkeerde beslissing. 


HET BESTELPROCES

bestelproces

Bij INHUIS Plaza bestel je eenvoudig in een aantal stappen jouw product. Alle producten uit ons assortiment worden speciaal voor jou op maat maakt en gratis bij je afgeleverd. Mocht je willen, kunnen wij jouw raamdecoratie en/of zonwering ook voor je monteren. Voordat je een product wilt bestellen, dien je de juiste maten te weten. Om de maten op te meten van jouw raamdecoratie of zonweringsproduct, kun je gebruik maken van onze meetinstructies of meetservice.

Producten samenstellen
Stel je product samen door te klikken op het gewenste product.


BETAALMETHODES

Als u een bestelling wilt plaatsen dient u de bestelling eerst af te rekenen. Bij INHUIS Plaza kunt u gebruik maken van de volgende betaalmethodes:


iDEAL.
iDEAL is een snelle en eenvoudige methode om de betaling met uw eigen bank af te ronden. Door voor betalen via iDEAL te kiezen, rekent u af in een vertrouwde betaalomgeving, op basis van de beveiligingsmethodes die uw eigen bank hanteert. Deze betaalmethode kunt u alleen voor bestellingen in Nederland toepassen.


PayPal
Nadat u ervoor heeft gekozen om met PayPal te betalen, wordt u doorverwezen naar de website van PayPal. Indien u al een account heeft bij PayPal, dient u zich aan te melden met uw gebruikersnaam en wachtwoord om de betaling te bevestigen. Als u nog geen account heeft op PayPal, kunt u zich ook als gast aanmelden of een rekening openen en de betaling bevestigen. Uw bestelling wordt in productie genomen als de betaling door ons is ontvangen.

 

Creditcard
(Visa en Mastercard). Via onze beveiligde SSL procedure kunt u uw creditcard gegevens veilig invoeren. Samen met uw creditcardorganisatie zorgen wij voor de juiste afhandeling van het betaalproces.

Overboeking  
Als u kiest voor de betaling via overboeking, ontvangt u direct na het plaatsen van uw bestelling een bevestiging per mail. U ontvangt de gegevens voor de overboeking in een aparte e-mail van onze payment service provider Buckaroo. Wanneer de betaling ontvangen is, wordt de bestelling verwerkt. Voor de verwerking van de vooruitbetaling dienst u rekening te houden met een termijn van ongeveer 3 tot 5 werkdagen.


BanContact / Mister Cash
Deze betaalmethode is een online betaalsysteem , ontwikkeld door verschillende banken in België. Indien u een bank account hebt bij Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA Bank of VDK Spaarbank, kunt u gebruik maken van MisterCash. U kunt gebruik maken van Bancontact / Mister Cash als u klant bent van één van deze deelnemende banken en gebruik maakt van internetbankieren. U betaalt uw bestelling in uw eigen vertrouwde bankomgeving.

Afterpay - Achteraf betalen
AfterPay voert voor https://inhuisplaza.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij https://inhuisplaza.nl achteraf betalen tot een bedrag van €250 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van €750. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

VEILIG BESTELLEN EN BETALEN

Bij een bestel- of betaalproces is het van essentieel belang dat jouw gegevens op een veilige, vertrouwde manier worden verwerkt. Daarom wordt bij INHUIS Plaza de veiligheid van jouw bestelling en betaalgegevens voorop gesteld. Je kunt erop vertrouwen dat jouw gegevens strikt vertrouwelijk door ons worden behandeld. Door middel van onderstaande methoden worden jouw persoonlijke gegevens zo goed mogelijk beveiligd:

SSL beveiliging

INHUIS Plaza maakt gebruik van een vergrendelde zogenaamde SSL (Secure Socket Layer) verbinding. Als je een product in je winkelwagen plaatst, een account aanmaakt of jouw betaling wilt voltooien, schakelt de website automatisch over naar een beveiligde verbinding. Om gebruik te maken van deze SSL beveiliging heb je geen speciale software nodig. De SSL-verbinding is te herkennen door het ‘slotje’ in de onderste statusbalk van jouw browser.

Veilig Betalen

Alle betalingen die worden voltooid bij INHUIS Plaza worden gerealiseerd door de Buckaroo Online Payment Services. Buckaroo is leverancier van betaaloplossingen in Nederland. Bovendien worden betalingen via Buckaroo zowel online als offline snel verwerkt. Voor meer informatie kun je ook de website van Buckaroo eens bekijken: www.buckaroo.nl.

Door middel van deze veilige bestelmethode en betaalmethode kun je erop vertrouwen dat jouw persoonlijke gegevens op een veilige manier worden verwerkt bij INHUIS Plaza.


BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN

Om een korte levertijd van het product te garanderen, word jouw bestelling vrijwel direct in productie genomen. Jow order kan dan alleen nog gewijzigd of geannuleerd worden als deze nog niet in productie is genomen.

Wil je een orderwijziging doorgeven of een bestelling annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice door te bellen naar +31 (0)180- 555 900.

Je kunt de klantenservice van INHUIS ook bereiken via de chat, e-mail of het contactformulier. Indien de bestelling nog geannuleerd kan worden, krijg je het volledige bedrag aankoopbedrag van het desbetreffende product teruggestort.

Als je hebt betaald via iDEAL of vooruit heeft betaald, kun je het bedrag binnen vijf werkdagen na de verwerkingsdatum retour verwachten op jouw rekening. Wanneer je de betaling hebt voltooid met een creditcard, moet je rekening te houden met een verwerkingstijd van ongeveer drie weken.